MOTED - Modernising Teacher Education in a European Perspective
NAZIV PROJEKTA: MOTED - Modernising Teacher Education in a European Perspective
PROGRAM: TEMPUS IV - call 2.
UKUPNA VRIJEDNOST PROJEKTA: 690.816,00 €
ULOGA NA PROJEKTU: Partner
SASTAVNICA: Odjel za pedagogiju
RAZDOBLJE PROVEDBE PROJEKTA: 2010. - 2012.
TIP PROJEKTA: Znanstveni
KRATKI OPIS PROJEKTA: Projektom će se razvijati i testirati sadržajne i strukturne sastavnice „obrazovanja učitelja u europskoj perspektivi“ koje se može implementirati u nacionalne kurikulume ili oblikovati u dodatnu ponudu u kraćem vremenskom trajanju (npr. Ljetne škole). Pri tome je potrebno imati u vidu specifične razvojne perspektive svake zemlje sudionice. Rad će se koncentrirati na pet težišta relevantnih za razvoj europske dimenzije u obrazovanju učitelja prema viđenju i s obzirom na stručne kompetencije sudionika: „(1.) obrazovne znanosti u obrazovanju učitelja u multikulturnoj Europi; (2.) Obrazovanje učitelja stranih jezika i jezična raznolikost u Europi; (3.) Novi mediji i mogućnosti za transnacionalnu suradnju; (4.) Interkulturalno učenje kao horizontalni zadatak; (5.) Gospodarske ključne kvalifikacije u obrazovanju učitelja.”
CILJEVI PROJEKTA: Cilj je projekta postizanje veće ujednačenosti u obrazovanju učitelja u Europi kako bi se između ostaloga osigurala mobilnost i priznavanje diploma te učvrstila pozicija interkulturalnog obrazovanja na sjecištu različitih područja.
NOSITELJ PROJEKTA: Sveučilište u Münsteru (Institut za obrazovne znanosti)
PARTNERI: Sveučilište u Zagrebu (Učiteljski fakultet), Sveučilište u Novom Sadu, Sveučilište u Kragujevcu, Sveučilište u Sarajevu, Sveučilište "Džemal Bijedić" u Mostaru, Sveučilište u Tilburgu, Sveučilište u Ljubljani, Sveučilište u Klagenfurtu, Njemačko - hrvatska industrijska i trgovačka komora, Ministarstvo kulture i medija RH, Njemačka agencija za akreditaciju AQUIN.