Centar za projekte, znanost i transfer tehnologija

Obavijesti

Sveučilište u Zadru organiziralo događanje za studente programa Poduzetništvo u kulturi i turizmu (projekt TAKE IT SLOW)

Sveučilište u Zadru organiziralo je 9. veljače 2022. godine u okviru projekta TAKE IT SLOW online sastanak između projektnog tima Sveučilišta u Zadru, studenata završne godine diplomskog studija Poduzetništvo u kulturi i turizmu Sveučilišta u Zadru te direktora Turističke zajednice Ravnih Kotara, Vanje Čvrljka. Studenti su prethodno sastanku u okviru kolegija Marketing u kulturi i turizmu imali za zadatak razviti marketinšku kampanju temeljenu na turističkoj ponudi Ravnih kotara. Budući da su Ravni kotari pilot područje koje je Sveučilište u Zadru odabralo u okviru projekta, ovo je bila izvrsna prilika da se studenti programa Poduzetništva u kulturi i turizmu povežu s Turističkom zajednicom Ravnih kotara i da zajedno rasprave mogućnosti turističkog razvoja Ravnih kotara.

Sastanak je održan online putem Zoom platforme, a studenti su svoje ideje za kampanju pripremili u obliku prezentacija, a kojih je bilo ukupno četiri. Prva grupa osmislila je kampanju pod nazivom “Kod babe i dida na selo” koja je osmišljena s ciljem promocije ruralnog turizma u Ravnim kotarima kroz predstavljanje postojećih obiteljskih gospodarstava, potičući ih pri tome na širenje turističke ponude. Kampanjom se također namjerava potaknuti stanovnike Zadarske županije, a posebice obitelji, na otkrivanje tzv. “backyard” turizma te na otkrivanje Ravnih kotara vikendom na način na koji to do sada nisu činili. Druga skupina predstavila je kampanju “Ravno u Ravne kotare” čiji je cilj iskoristiti potencijal koji proizlazi iz blizine emitivnih i receptivnih tržišta kako bi se potencijalni posjetitelji odlučili posjetiti Ravne kotare i upoznati se s prirodnim i antropogenim sastavnicama turističke ponude destinacije. Treća predstavljena kampanja – “Vrati se, srce te moje zove” – usredotočena je na emocije odabranog ciljnog tržišta te na želju i potrebu za otkrivanjem vlastitih korijena. U skladu s time, odabrano ciljno tržište ove kampanje su stanovnici Zadarske županije koji pronalaze užitak u ponovnom otkrivanju kraja u kojem žive, a posebice u kulturnom i gastronomskom smislu. Posljednja grupa studenata prezentirala je kampanju “Spori vikend u Ravnim kotarima”. Cilj ove kampanje je povećati vidljivost Ravnih kotara kao turističke destinacije na tržištu Dalmacije, pri čemu bi rezultat trebao biti povećanje broja dolazaka turista s područja Dalmacije, a kasnije kroz njihovu preporuku i povećanje dolazaka stranih i drugih turista.

Po završetku svakog izlaganja, direktor Turističke zajednice Ravnih kotara – Vanja Čvrljak, dao je svoje mišljenje o iznesenim idejama te je održana konstruktivna rasprava.

Na kraju, iako su sve prezentacije bile veoma zanimljive, kampanja “Spori vikend u Ravnim kotarima” ocijenjena je najboljom. Vanja Čvrljak je izrazio zadovoljstvo svim iznesenim idejama te je potaknuo studente na daljnji razvoj kreativnosti.

Za više informacija o projektu TAKE IT SLOW posjetite:

Web: https://www.italy-croatia.eu/web/take-it-slow/about-the-project

Facebook: https://www.facebook.com/takeitslowproject/

Instagram: https://www.instagram.com/takeitslowproject/

Twitter: https://twitter.com/TAKEITSLOWAdria

YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC_zafmSNyXbnerSDddb2SIw